A SPAR Magyarország értékteremtő családi vállalkozásként kiemelt jelentőséget tulajdonít a társadalmi felelősségvállalásnak: a vállalat tavaly mintegy 134 millió forintot fordított jóléti, egészségügyi, sport-, kulturális és oktatási ügyekre, és számos jótékonysági kezdeményezés mellé állt támogatóként. A közösségi kérdésekben a cég legfontosabb stratégiai partnere több mint húsz éve a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, együttműködésük régóta túlmutat a közös karitatív akciókon. A vállalat örömmel segíti sikerre a jótékonysági szervezet legújabb programját is, amelynek keretében a tiszaburai varróüzemben foglalkoztatott, hátrányos helyzetű lányok és asszonyok által készített vászon bevásárlótáskákat értékesítik.
A többször használható, környezetbarát vászon bevásárlótáskák forgalmazásával a cégcsoport munkával látja el a tiszaburai üzemet, ezzel nagyban hozzájárul a varroda hosszú távú működéséhez
- mondta Romhányi Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetője. Az ismert bevásárlólánc megrendelése nemcsak az új munkahelyek fenntartását segíti elő, hanem az üzemben végzett munka kiváló minőségére is felhívja a figyelmet.
Tiszabura az ország egyik legszegényebb településeként ismert, a faluban három éve zajlik a felzárkózást segítő, máltai Jelenlét Program. A Szeretetszolgálat iskolát, óvodát és szociális irodát működtet itt, valamint asztalosműhelyt és varróüzemet is létesített. A varrodában a településen élő nők dolgoznak, akik a helyben szervezett képzésen sajátították el a szakmát. A korábban segélyekre szoruló, a térségben elhelyezkedni nem tudó emberek ma már értékteremtő munkát végeznek, amely a családok életét is megváltoztatta.
A vállalat családi vállalkozásként mélyen átérzi a közösségek szolgálatának fontosságát, számtalan hasznos és jótékony kezdeményezés támogatói vagyunk, köszönhetően vásárlóinknak is. Folyamatosan új programokat tervezünk és indítunk közösen, amelyek között kiemelt helyet foglal el a nehéz sorsú családok felkarolása. Többet szeretnénk adni, mint az alkalmankénti támogatás, ezért komplexebb, hosszú távú és fenntartható támogatási rendszerben gondolkodunk, amely nagy eséllyel vezet eredményre
- mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A máltai varroda vászontáskái nem csupán strapabíróak, hanem divatosak is. Az egyedi megjelenés a Carbon Group kommunikációs ügynökségnek köszönhető, amely támogatásképpen minden grafikai és dizájnmunkát ingyenesen végzett a szeretetszolgálat számára.
Hisszük, hogy a fogyasztóknak hatalma van, a vásárlás tud állásfoglalás is lenni, ezért fontosnak tartjuk, hogy támogassuk a vásárlói érzékenyítést. A Máltai Manufaktúra kommunikációs partnereként ezt a designt is mi alkottuk, örömmel
- fűzte hozzá Papp Péter, a Carbon Group kreatív igazgatója.
A tiszaburai környezetkímélő vászontáskák a bevásárlólánc hipermarketeiben 549 forintos darabáron vásárolhatóak meg a kasszasoron, és ahogy a varróüzem növeli a termelést, úgy válnak elérhetővé egyre több szupermarketben is 2020 elejétől.