A Dreher Classic receptje több mint tíz év után megváltozik, helyette mától a Dreher Gold kerül a boltok polcaira, de nem csak a név változott; a recept is más lett, ugyanis ezek a termékek már egyáltalán nem tartalmaznak kukoricagrízt. A cég szándéka az volt, hogy a Dreher megmaradjon prémium sörnek, de továbbra is elérhető áron forgalmazzák termékeiket a fogyasztóknak. A cég megtartotta jó szokását: szinte kizárólag magyar alapanyagokból dolgozik, egy dunaújvárosi malátagyár szolgáltatja a Dreher által felhasznált maláta 90 százalékát.
Az új recepttel megmozgatjuk a hazai sörpiacot és megmutatjuk, hogy a Dreher név 165 év után is egyet jelent a hagyományokra épülő innovációval. A márka úgy újul meg és válik jobbá, hogy közben semmit sem veszít abból, amiért a fogyasztók eddig szerették.
- mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
A Dreher új márkalogót és csomagolást is kapott. A címkén felfedezhetjük a sörgyárat, a másik fontos változás pedig az, hogy a kukorica dísze eltűnt a borítóról, ezzel is hangsúlyozva a termék megújulását, és az új, kukoricagríz nélküli receptet. A címkén szereplő fehér háromszög szimbolizálja a sörfőzés alapvető hozzávalóit, az árpamalátát,a komlót, és a kristálytiszta vizet, míg a fehér kör a sörfőző mesterek szaktudását jelképezi. A dobozokra és a palackcímkékre a régi Erzsébet híd fotója került rá a Fortepan gyűjteményéből.
A termék elkészülését több körös fogyasztói teszt előzte meg, az ízvilágot és a csomagolást is ezek alapján alakították ki a Dreher szakemberei. Az új recept íztesztjeinél három esetben kérték ki a fogyasztók véleményét, őket két csoportra osztották: az egyik társaság a régi, másik az új terméket tesztelte, így tudták összehasonlítani a fogyasztók észrevételeit.
2017 márciusától a japán Asahi Csoport tagvállalataként működünk. A két cég közös értékeire támaszkodva alakítottuk ki a hosszútávú stratégiánkat, amely mentén kiváló minőségű prémium portfóliót alakítottunk ki. A népszerű nemzetközi márkák forgalmazása mellett ennek az egyik legfontosabb mérföldköve a Dreher megújulása, vagyis a Dreher Gold bevezetése.
- mondta Békefi Gábor, a vállalat vezérigazgatója.
A Dreher Goldnak még aranylóbb színe van, mint elődjének és malátásabb, lágyabb az íze, mint a Dreher Classicnak volt. A készítők arra törekedtek, hogy harmonikus, kellemesen karakteres, komlós ízvilágot hozzanak létre.
A Dreher Gold február 11-én kerül forgalomba, a nagyobb üzletláncokhoz már a héten megérkeznek az új termékek.