A színes címkés sörök az ország első minimalista söre. Az ország egyik legkorszerűbb főzőházában indult útjára a márka, ami a végső szortiment kialakítását követően végre nem csak a fővárosi craft beer bar-ok pultjaiban, tap room-ok sötétjében és kiemelt értékesítési pontokon, hanem országszerte elérhetővé vált a fogyasztók számára.
A kezdetben gerillafőzdeként működő garázsvállalkozás egy nyertes uniós pályázatnak köszönhetően idén szintet tudott lépni: 2000 literesre bővített főzőkapacitásával már nyolc különböző craft minőségű sörrel van jelen a hazai piacon.
Az értékesítési stratégiánk szempontjából kulcsfontosságú a szupermarkettel kötött megállapodásunk, melynek köszönhetően már országszerte találkozhatnak velünk a fogyasztók. Szeretnénk demokratizálni a craft sörkultúrát és minél több emberhez eljuttatni a magas minőségű, hazai sört, a klasszikus ízeket modern elvárásoknak megfelelő köntösben
- mondta László Ádám, a cég egyik alapítója és értékesítési vezetője. Kitért arra is, hogy a sallangmentesség a márka arculatában is visszaköszön. Aki megkóstolná, hogy milyen az üpa, a büza vagy a sür fantázianévre keresztelt főzet, ne az ebben a szektorban alapértelmezettnek mondható, túlrajzolt kézműves sörcímkéket keresse a polcokon: letisztult design és modern színvilág hirdeti az egyszerűséget a hübris üvegeken.