Ahogy a portál írja, hatalmas átalakulásokon megy át majd a Tesco. Matt Simister, a vállalat közép-európai vezérigazgatója szerint a vásárlók egyre jobban szeretnek kisebb üzletekben vásárolni a nagyméretű hipermarketek helyett. Ehhez szeretnének alkalmazkodni.
A tervek szerint azokat a területeket, amik nem teljesítenek jól, egyszerűen megszüntetik - ilyen például a műszaki termékek értékesítésére szolgáló eladóterek. Az így felszabadult üzlethelységeket pedig divatmárkákat árusítóknak, pénzváltónak, éttermeknek, gyógyszertáraknak vagy épp a postának adják majd bérbe.
Ez a vásárlók számára is jobb hatékonyságot jelenthet, és a üzemeltetés is gazdaságosabb lehet
- mondta a vezérigazgató, aki kitért arra is, hogy jelenleg a lakosság 75 százalékát elérik, ezért nem teljesen új áruháznyitásokra van szükség, hanem a már meglévők fejlesztésére.