Újabb megyét fed le a hazai élelmiszerlánc: mutatjuk, hol működik a házhozszállítás

HelloVidék 2019. szeptember 11. 14:05
Októbertől indul Kecskeméten és környékén a Tesco házhozszállítás. Az áruházlánc 25 új kolléga munkába állításával gondoskodik az itt élő, körülbelül 215 ezer lakos kiszolgálásáról. A házhozszállítási szolgáltatás bővítéssel országosan így már több mint 1,6 millió háztartás számára lesz elérhető - Tesco honlapján vagy mobiltelefonon keresztül - az online bevásárlás lehetősége, amelyre érdemes már most regisztrálni.

A tanév újraindulásával ismét besűrűsödtek a napok. Az iskola, óvoda, valamint a munka és különórák mellett a családokban egyre kevesebb idő jut a közös programokra. Az együtt töltött idő különösen értékes, ezért óriási segítség, ha a hétvégi nagy bevásárlást minél könnyebben és gyorsabban intézhetjük. Az egyre több magyar háztartást lefedő Tesco Online Bevásárlás október elején Kecskemétre, Ballószögre, Helvéciára, Nagykőrösre, Kiskunfélegyházára, Ceglédre, illetve Nyársapátra is megérkezik. Az itt lakó körülbelül 215 ezer ember így otthon, akár a kanapéról pár kattintással kiválaszthatja, mire van szüksége, az áruházlánc pedig házhoz viszi a megrendelt termékeket. A szolgáltatásra előzetesen regisztrálók két darab, kedvezményes vásárlásra jogosító kupont kapnak, amelyeket online válthatnak majd be.

25 új kolléga munkába állításával az eddigi több mint 1,5 millió mellett - a mostani bővüléssel - további 85 ezer háztartás, és egy újabb régió számára lesz elérhető az online bevásárlás lehetősége. Budapest, Szeged, Győr, Veszprém, Székesfehérvár, Debrecen és Pécs régióival együtt októbertől országosan összesen már 129 településen vehető igénybe a szolgáltatás. A vásárlók kétórás idősávok kiválasztásával, akár három hétre előre is leadhatják rendelésüket a közel 20 ezerféle, a kecskeméti áruházban elérhető termékekre, amelyek kiszállítását reggel 8 és este 10 óra között kérhetik. Az áruházlánc a technikai fejlesztései (applikáció, önkiszolgáló kassza, Scan&Shop és Click&Collect szolgáltatások) mellett így az online rendelés és a házhozszállítás folyamatos bővítésével is hozzájárul a jobb és gördülékenyebb vásárlói élményhez.

A felhasználók az üzlet oldalon vagy a Tesco Bevásárlás (Androidon és iOS-en is elérhető) alkalmazásban tudják összeállítani a rendelésüket. A bevásárló asszisztensek a kiválasztott termékeket a kecskeméti Talfája utcában lévő hipermarketben fogják összekészíteni, amelyeket kollégáik négy autóval szállítanak ki a vevőknek. Amennyiben valamelyik megrendelt termék éppen nem elérhető az áruházban, az asszisztensek helyettesítő terméket választanak. Ez árban és minőségben is a lehető legközelebb áll az eredetileg rendeltekhez. a vásárló pedig eldöntheti, hogy kéri-e ezt a terméket vagy nem. A válogatás és a „kosár” feltöltése tehát ugyanúgy zajlik, mintha mi magunk vásárolnánk személyesen. A cég 2013-ban Budapesten, a versenytársak között elsőként indította el házhozszállítási szolgáltatását. 6 év alatt az áruházlánc több mint 20 millió rendelést, 150 millió terméket, 500 ezer címre történő kiszállítást, és csaknem 10 millió megtett kilométert teljesített.