Felelős döntés: külön idősávban fogadja 65 év feletti ügyfeleit a Takarékbank

HelloVidék 2020. március 28. 11:01
Külön idősávot biztosít a személyes ügyintézésre a Takarékbank a 65 évnél idősebbeknek. Arra kérik őket, hogy a reggeli nyitástól 10 óráig keressék fel szükség esetén a fiókokat, míg a többi korcsoport csak 10 óra után. Az ország messze a legnagyobb fiókhálózatát működtető pénzintézet ezzel is hozzájárul a járvány terjedésének lassításához és a veszélyeztetett korosztályok védelméhez.

A szombattól életbe lépő kijárási korlátozásokkal összhangban a Takarékbank hétfőtől elkülönítve szolgálja ki bankfiókjaiban a 65. életévüket betöltött ügyfeleit és a fiatalabb korcsoportokba tartozókat.

A kormányrendelet értelmében az élelmiszerüzletekben, drogériákban piacokon és patikákban kell délelőtt külön kiszolgálni a 65 év felettieket, a Takarékbank ehhez az egészségvédelmi intézkedéshez önként csatlakozott.

A pénzintézet azért a reggeli idősávot jelölte ki a veszélyeztetett korosztályoknak, mert a fiókokat zárás után naponta fertőtlenítik, így a reggeli időszakban tudják leginkább óvni az idősebb korosztály egészségét.

A Takarékbank ugyanakkor minden ügyfelének azt tanácsolja, hogy saját egészsége és a vírus gyors terjedésének megakadályozása érdekében, aki csak teheti, kerülje a fióki, személyes ügyintézést, és éljen a telefonos vagy internetes ügyintézés lehetőségével. A bank telefonos ügyfélszolgálatát megerősítették, hogy a nagyobb ügyfélforgalmat is minél gördülékenyebben tudják kezelni.

Címlapkép: Getty Images