A Fővárosi Vízművek azt közölte, ebben az időszakban is elérhető az ügyfélszolgálat a megszokott telefonos és online felületeken:
az ugyfelszolgalat.vizmuvek.hu oldalon, az okostelefonokra letölthető Otthon+ applikáción keresztül, a 06/80-200-777-es zöldszámon, illetve a mobilhálózatokból szintén díjmentesen hívható 06/1-450-2777-es telefonszámon. Az esetleges csőtöréseket változatlanul a 06/80-247-247-es telefonszámon lehet bejelenteni.
Tudatták azt is, a társaság ismét életbe léptetett számos belső, a munkatársait és munkafolyamatait érintő védelmi szabályt, így kiemelt óvintézkedésekkel biztosítja a szolgáltatási területén élő mintegy 2 millió lakos ellátását egészséges, tiszta ivóvízzel. Hangsúlyozták: a szolgáltatás zavartalan.
Az E.ON vállalatcsoport arra kéri ügyfeleit, hogy aki teheti, mobilapplikáción keresztül adja meg a mérőóra állását. A vállalat szakemberei a következő napokban egyesével felülvizsgálják és csökkentik a korábban tervezett, áramszünettel járó hálózati beavatkozásokat. A társaság kiemelt figyelmet fordít az oltópontok áramellátásának folyamatos biztosítására
- emelték ki a közleményben.
A MEKH tájékoztatása szerint az előre fizetős mérővel rendelkező ügyfelek villanyszámlájuk egyenlegét továbbra is feltölthetik az élelmiszerboltokban és az újságosoknál. A MEKH arra kéri a fogyasztókat, hogy a várhatóan megnövekvő telefonos forgalomra tekintettel az ügyfélszolgálatokat csak sürgős és valóban fontos esetekben hívják, és lehetőség szerint használják a szolgáltatók online felületeit.
A szolgáltatók munkatársai az egészségvédelmi előírások maximális betartása mellett a fogyasztók ingatlanjaiban továbbra is elvégezhetik a mérőórák leolvasását, és a halaszthatatlan karbantartásokat.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ a közleményében azt írta, hogy mivel a következő időszakban sokan dolgoznak és tanulnak otthonról, a tervezett üzemszünetek számát csökkenti a társaság. Emellett arra kérik az ügyfeleiket, hogy mérőóráik állását a digitális csatornákon keresztül adják meg. Az energiacég elsődleges célja továbbra is, hogy ügyfelei és munkatársai egészségét megóvja
MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. a megszokott digitális platformok mellett Az MVM Next Áramapp nevű applikáció használatát ajánlja ügyfeleiknek.
Mint írták, az MVM Csoport 2021. április 7-ig önkéntes kikapcsolási moratóriumot vállal az egyetemes szolgáltatásban vételező lakossági ügyfélkörben az otthoni munkavégzés és tanulás megkönnyítése érdekében. A villamosenergia- és földgázhálózat biztonságos üzemeltetéséhez szükséges munkákat a társaságok a megfelelő védelmi intézkedések betartásával továbbra is ellátják
- írta a közműszolgáltató.
Címlapkép: Getty Images