A Duna Aszfalt alvállalkozójaként dolgozó cég összesen hét hidat épít meg a projekt során. A vezető mérnök összegezte a magyarepitok.hu-nak: a szakaszon a pálya kivitelezésén kívül a SWIETELSKY feladatai közé tartozik:
- 7 híd,
- a 32. számú út csomópontjának új ágainak megépítése,
- maga a 32. számú út az új autóúthoz való kapcsolódásra való felkészítése,
- a párhuzamos és keresztező földutak feladatai is.
A mérnök felvázolta a lapnak, hogy a 2019-ben elkezdődött projektben az első néhány hónapban azon dolgoztak, hogy a korábban befejezetlenül hagyott munkaterületen megkezdődhessen a kivitelezés, mostanára pedig a burkolatépítési és a befejező munkákig jutottak.
Az év végén pedig várhatóan megkezdődik a projekt műszaki átadása.
A legnagyobb kihívást talán a 32-es számú út korrekciós szakaszának forgalomba helyezése jelentette. Az utolsó szakaszban jelzőlámpákkal terelték a forgalmat, emellett kellett dolgoznia a kivitelezőknek. Mind a helyieknek, mind pedig a SWIETELSKY munkatársainak is megkönnyebbülést jelentett a főút új szakaszának forgalomba helyezése, amivel újra akadálytalan lett a közlekedés Szolnok és Jászberény között
- fejtette ki Oláh Csaba.
Végül a vezető mérnök hangsúlyozta, hogy egy ilyen léptékű projektnél a legnagyobb kihívást a gördülékeny munkaszervezés jelenti, sok kolléga csapatmunkájának az eredménye. Valamint fontos a fővállalkozóval való jó munkakapcsolat is.
Címlapkép: Getty Images