A közlemény szerint a tizenegyedik forduló január 17. és február 13. közötti szavazásán többek között távcsöves csillagászati bemutatóra, mozgáskorlátozottak részvételével zajló főzőversenyre, hátrányos helyzetű gyerekeknek szóló varrásoktatásra, valamint humanoid robotok iskolai programozási oktatására is voksolhattak az áruház vásárlói.
Az áruházakban található gyűjtőkbe több mint 2,1 millió zsetont dobtak be, a legtöbb szavazatot pedig a szegedi Tesco Extra hipermarketben adták le
- írják a közleményben.
Ismertetik, hogy a vállalat a szavazatok számának függvényében idén is 400, 200, illetve 100 ezer forinttal járul hozzá országosan összesen 176 pályázat megvalósításához, valamint további 400 ezer forinttal jutalmazta a két legkreatívabb kezdeményezést, így a vállalat 42 millió forinttal segíti a helyi közösségek számára fontos programok megvalósítását.
Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője a közleményben hangsúlyozta, hogy az "Ön választ, mi segítünk" pályázati programmal azokat a helyi szervezeteket segítik, amelyek jellemzően korlátozott anyagi erőforrásokkal rendelkeznek a környéken élők számára fontos fejlesztő projektek megvalósításához. Az eddigi tíz fordulóban a vásárlók csaknem 23,5 millió szavazatot adtak le mintegy 1400 pályázatra, a közösségek pedig közel 365 millió forint támogatást nyertek kezdeményezéseik kivitelezésére.
Címlapkép: Getty Images