A legolcsóbb S-Cross ára ily módon 6,09-ről 6,54 millió forintra nő, a legdrágább kivitelért pedig az eddigi 8,93 millió helyett már 9,38 millió forintot kell fizetni, írja a hvg.hu.
A Vitara esetében a legkedvezőbb árú kivitel kedvezményes listaára 5,81-ről 6,24 millió forintra emelkedik, a legjobban felszerelt új öntöltő hibrid változatért pedig az eddigi 10 helyett 10,43 millió forintot fognak kérni.
Az áremelés a készleten lévő autókra nem vonatkozik, viszont az ilyen autók mostanság lényegében olyan ritkák, mint a fehér hollók.
Az idei év első két hónapjában a nemrégiben ráncfelvarrt S-Cross volt a legnépszerűbb modell az új személyautók hazai piacán, melyet a Vitara követett a sorban. 2021-ben még fordított volt a helyzet, tavaly a Vitara uralta a piacot, az S-Cross pedig a képzeletbeli dobogó második fokára gurulhatott fel.
Az S-Cross jelenleg még csak 48 V-os lágyhibrid hajtással készül, de a nyár elején érkezik a Vitarában már elérhető, turbó helyett szívó benzinmotorra épülő normál hibrid hajtáslánc is. Ez utóbbi kicsit kevesebbet fogyaszt, de gyengébb és egyben jelentősen drágább is, és kizárólag robotizált automata váltós kivitelben érhető el.
Címlapkép: Getty Images