A K&H Bank közleményt tett közzé, amelyben tudatja, hogy az ügyfelek több órás szünetre számíthatnak.
A pénzintézet közleményében figyelmeztette az ügyfeleket, hogy március 5-én hajnali 1 és 4 óra között karbantartást végeznek. Mint írták, ebben az időszakban a K&H Szép kártya, 3D Secure, K&H e-bank, K&H mobilbank, K&H e-portfólió, K&H e-posta, K&H Electra szolgáltatásainkban és az azokon elérhető pénzügyi-, kiegészítő pénzügyi szolgáltatásaiban, valamint a kh.hu weboldalon és aloldalain tapasztalhatják majd az ügyfelek a lassulást és a szolgáltatáskiesést.
Leginkább az online vásárlás kifizetésével, azonnali átutalással lehetnek fennakadások néhány órán át.
A K&H közleményében hangsúlyozza: mivel szombatról vasárnapra éjjelről, illetve vasárnap hajnalról van szó, így ez vélhetően nem okoz majd sokaknak problémát. A rendszerkarbantartással járó szolgáltatáskiesés a jelenlegi szabályozás értelmében bankszünnapnak minősül.
A K&H honlapján közölt információk szerint további leállásokra és lelassulásra is számítani kell:
- 2023. február 12-én 2:00 és 06:00 óra között tervezett rendszerkarbantartás miatt a kimenő azonnali utalási szolgáltatásunk nem lesz elérhető. Az ezzel járó szolgáltatáskiesés a jelenlegi szabályozás értelmében bankszünnapnak minősül.
- 2023. február 25-én 0:00 és 02:00 óra között tervezett karbantartás miatt átmeneti szünetelést, lassulást tapasztalhat a K&H e-bank, K&H mobilbank, K&H e-portfólió, K&H e-posta szolgáltatásainkban és az azokon elérhető pénzügyi-, kiegészítő pénzügyi szolgáltatásaiban, valamint a kh.hu weboldalon és aloldalain. Az ezzel járó szolgáltatáskiesés a jelenlegi szabályozás értelmében bankszünnapnak minősül.
Címlapkép: Getty Images