Közel sem újdonság, hogy a legismertebb magyar sztárok élmezőnye jól tudja pénzzé konvertálni a hírnevét. A népszerű televíziós celeb, Borbás Marcsi a pandémia óta őrségi házába, Szalafőre költözött, és onnan építi saját business-birodalmát.
Közel sem újdonság, hogy a legismertebb magyar sztárok élmezőnye jól tudja pénzzé konvertálni a hírnevét. A Forbes legértékesebb magyar celebek 2023 frissen összeállított listájából kiderül, hogy Majkánál és Balázsnál kevés celeb tud jobban érvényesülni az üzleti világban. De Kasza Tibi ötmilliárdos Challenge-birodalma még őket is lekörözi. Rajtuk, valamint Rúzsa Magdin és Ördög Nórán kívül, a Top 40-ben akadnak még kiemelkedően sikeres üzletemberek. És köztük vannak celebek, akik a legértékesebb magyar influenszerekhez hasonlóan személyes sikerüket már az online világban keresik. Saját talk show-t gyártanak, jól futó magazinmárkákat húznak fel, és elkötelezett közösséget gyűjtenek maguk köré. Jöjjön öt celeb, aki a főműsoridős szereplések mellett – vagy épp helyett – profin használja a Youtube által adott lehetőségeket, és a weben épít business-birodalmat.
A 40-es Forbes-lista előkelő, 8. helyén szerepel 2023-ban a népszerű gasztroangyal, Borbás Marcsi, aki a tavalyi évhez képest 3 helyet ugrott előre. Így Liptai Claudia és Csobot Adél között szerepel. Hogyan is csinálta Borbás Marcsi? A Forbes ezt írja róla:
Hiába ismerik kevesebben a nevét (az NRC hatvanfős kutatásában a negyvenkettedik), évről évre a legkedveltebb és leghitelesebb celebnek szavazza meg a közönség. Kiemelkedő pénzteremtő képességéhez nagyban hozzájárul, hogy idén is az általa ajánlott termékeket vásárolnák meg a legtöbben. Ezt a gasztroangyal is igyekszik kamatoztatni: áprilisban a Youtube-on népszerű Kertem videósorozatáról elnevezett natúrkozmetikumokat dobott a piacra, így a Bosch, a Koronás Cukor, a Volkswagen és a Metro mellett már a saját termékét is reklámozza.
Címlapfotó: MTI/Marjai János