2023. október 1-től az OPUS TITÁSZ Zrt. teljes működési területén átveszi az áramhálózati és műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenységet az E.ON Ügyfélszolgálati Kft.-től.
Október elejétől az OPUS működési területén ellátott valamennyi áramfogyasztó csak a cég ügyfélszolgálatán keresztül intézheti az új és a már folyamatban lévő műszaki, hálózati ügyeket. Lakossági fogyasztók esetében a számlázással, fizetéssel, átírással, és szerződéskötéssel kapcsolatos ügyek intézésében továbbra is az E.ON ügyfélszolgálata az illetékes.
A társaság a Tiszántúlon, pontosabban Hajdú-Bihar, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Jász-Nagykun-Szolnok vármegye teljes területén, valamint Békés, Bács-Kiskun és Pest vármegye egyes területein végez áramhálózati elosztói engedélyezési tevékenységet. Az ügyfélszolgálati feladatkört mindeddig az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. látta el ebben a régióban. Az ügyfelek október 1. után kizárólag az OPUS személyes ügyfélszolgálati irodáiban, telefonos ügyfélszolgálatán, valamint weboldalán intézhetik hálózati és műszaki ügyeiket.
A fenti változás nem érinti az egyetemes szolgáltatási körbe tartozó lakossági és nem lakossági fogyasztók számlázással, számlareklamációval, ügyfélcserével, szerződéskötéssel kapcsolatos ügyeinek intézését, azokat az ügyfelek továbbra is az E.ON ügyfélszolgálati csatornáin intézhetik. A változás nem érinti az E.ON dunántúli, valamit fővárosi és Pest vármegyei ügyfeleit sem.
Címlapkép: Getty Images