A közösségi médiában is erősít az UBM Csoport. A mezőgazdaságot, azon belül is az állattenyésztést szeretné közelebb hozni az UBM a Facebookon májusban indult ún. boci-sorozatával. A vállalatcsoport egyik kollégája a takarmányt vásároló partnereik telepeire látogat és ott készít az állatokról (pl. bocikról, barikról és csibékről) kedves, életszerű fotókat.
A partnerek népszerűsítése mellett a pénteki megjelenésű képriportokban kitérnek az állatok biológiai jellemzőire, szokásaira és történelmi, kulturális hátterére is szórakoztató formában. Az ágazati szinten is kiemelt népszerűségnek örvendő rovatnak mostanra saját új, több ezres követőbázisa van.
A vállalat a fenti, könnyedebb témával is szélesíti az agrár-befektetések iránt érdeklődők körét, üzleti kommunikációjába beépíti az agrár-érdekességeket is azok számára, akik esetleg eddig nem gondolkodtak a mezőgazdaságban mint befektetési lehetőségben.
Címlapkép: UBM Csoport