Májusban indította el az UBM Csoport a Facebook-oldalán az úgy nevezett "Boci-sorozatot". A koncepció lényege, hogy mivel sokan még nem láttak élőben tehenet, ezért a cég egyik kollégája elmegy azokhoz a partnerekhez, akik a takarmányt vásárolják, és aranyos, cuki fotókat készít az ott élő állatokról.
Rendhagyó sorozatot indított idén májusban Facebook-oldalán az UBM Csoport, amelynek a "Boci-sorozat" címet adták. A kezdeményezés lényege, hogy a cég egyik kollégája heti rendszereséggel ellátogat azokhoz a partnerekhez, akik a takarmányt vásárolják, és cuki fotókat készít az ott élő állatokról. Ezek nem feltétlenül csak tehenek, akad bárányos, valamint csirkés poszt is az oldalon, illetve a képekhez alap információk is tartoznak az adott állatokról.
A koncepció részben azért is jött létre, mert sokan még nem láttak élőben például tehenet, így azonban közelebb kerülhetnek a természethez. Emellett a posztokban az állatok biológiai paramétereiről, szokásaikról mesélnek, szórakoztató formában.
Címlapkép: Getty Images