Azok az ügyfelek vehetik igénybe a szolgáltatást, akik számlájukat elektronikus formában kérik, illetve átutalással vagy csoportos beszedési megbízással fizetik ki azokat. A határidő kiválasztására, illetve megváltoztatására évente egy alkalommal van lehetőség, az ezt követően kiállított számlákat már az új, az ügyfél által meghatározott napig kell kifizetni, derül ki az E.ON közleményéből.
A vállalat az új szolgáltatás bevezetésével szeretné ösztönözni az egyre elterjedtebb környezetbarát elektronikus számlafizetést. Egyre többen vannak, akik nemcsak a számlafizetést teszik papírmentessé, de magát a számlát is elektronikusan szeretnék megkapni. Bár a lehetőség hosszú ideje elérhető, egyelőre csak kevesen tudják, hogy az elektronikus számlát ügyintézéskor igazolásként bármely hivatalos szerv elfogadja. Mivel az online ügyfélszolgálaton keresztül a régi számlákat is néhány kattintással elő lehet hívni, nem szükséges a papírok tárolásával bajlódni.
Az ügyfelek a szolgáltatást a meglévő csatornákon (személyes iroda, e-mail, levél) kívül az E.ON weboldalán is igényelhetik.