Szerdától az érintett autóbuszjáratok is újra a Tisza-hídon keresztül, a lezárás előtt érvényben lévő menetrend szerint közlekednek. Ennek köszönhetően a térségben élők ismételten átszállások nélkül érhetik el úti céljukat.
A menetrendszerinti buszok
- a Budapest–Jászberény–Heves–Abádszalók–Tiszafüred autóbuszvonalon közlekedő, Budapestről 7:45-kor, Tiszafüredről 14:15-kor induló,
- valamint a Budapest–Gyöngyös–Heves–Abádszalók–Tiszafüred autóbuszvonalon közlekedő, Budapestről 16:15-kor, továbbá Tiszafüredről 5:30-kor induló járatai Kisköre és Tiszafüred között ismét Abádszalók érintésével közlekednek.
A KMKK Középkelet-magyarországi, a DAKK Dél-alföldi és az ÉMKK Észak-magyarországi Közlekedési Központ Budapest–Jászberény–Heves–Abádszalók–Tiszafüred, Eger–Békéscsaba, Debrecen–Heves–Jászberény és a Debrecen–Karcag–Heves–Gyöngyös országos autóbuszvonalakon közlekedő menetrendszerinti járatai - a Tisza-hídon át, Abádszalók és Kisköre érintésével – újra a teljes útvonalukon járnak.
A hídon áthaladó 102-es számú, Kál-Kápolna–Kisújszállás vasútvonal nélkülözhetetlen a térségben élők, különösen az abádszalóki és kiskörei lakosok számára. A korszerűsítés keretében eddig elvégezték egyebek mellett a szerkezeti elemek cseréjét, a vasbeton közúti pályalemez és vasúti pálya felújítását, sín- és közúti dilatációs szerkezetek beépítését és javítását, a korrózióvédelmi bevonat helyreállítását, valamint a hídhoz csatlakozó közút útburkolatának, útpadkájának és vezetőkorlátjának felújítását.
A munka tovább folytatódik, a vasúttársaság a leányvállalatát, a MÁV Felépítménykarbantartó és Gépjavító Kft.-t bízta meg az ártéri szerkezetek acélszerkezeteinek korrózióvédelmi és betonfelületi munkáival. Emiatt a híd forgalomba helyezése után az ártéri hidak egyes részei és a híd környezete munkaterület lesz, ezért a közúti és a vasúti forgalomban is érvényben marad a 20 km/órás sebességkorlátozás. Az év végéig megújul az ártéri szerkezetek gyalogjárójának aszfaltburkolata, részlegesen korlátbetéteket cserélnek, 5400 m2-en új korrózióvédelmi bevonat készül az ártéri öszvértartók acélszerkezeteire, valamint a károsodott betonfelületeket is kijavítják a szegélyeken és a szerkezetek alsó felületén.
A Kiskörei Tisza-híd felújítási és karbantartási munkáira a MÁV Zrt. és a Magyar Közút Nonprofit Zrt. együttműködési megállapodás keretében 950 millió forintot (Magyar Közút 300 millió Ft, a MÁV Zrt. 650 millió Ft) biztosított.