A portál összegyűjtötte a 2013 és 2018 között történt balesetek listáját - kivéve a sztrádákon történt eseteket – és elkészítették listájukat: hol található az ország legveszélyesebb útja.
Az általuk kigyűjtött adatol szerint a 4-es úton történt a legtöbb baleset, hat év alatt összesen 1188. Ez az út, ahol a leggyakrabban történik baleset sőt, a hírekben is erről az útról beszélnek a legtöbbször.
A 4-es főutat a következő útvonalak követik, ezek is szintén nagyon veszélyes szakaszok:
- az 1-es Budapest-Győr-Hegyeshalom között (693),
a Budapesttől Miskolc felé haladó 3-as (679),
a 47-es (661), egy tiszántúli másodrendű főút is, amely három megyét és azok megyei jogú városait köti össze: Hajdú-Bihart, Békést és Csongrádot.
és a Veszprém irányába tartó 8-as út (606).
2013-2018 között történt összes baleset szerint a top 10 veszélyes főutunk:
Az jól látszik már így is, hogy a legforgalmasabb szakaszokon több baleset történik, mint a kisebb forgalmú részeken. Ezért a portál forgalomarányosan is összehasonlította az utakat, vagyis összevetették a halálos baleseteket évente, átlagosan, egymillió autónak megfelelő járműre vetítve.
Forgalomarányosan ezek voltak a legveszélyesebb utak
Forgalom szempontjából a legkevesebben a 6-os úton járnak ( itt évente 40 baleset történik), ettől kevesebben a 4-es úton (39,4), majd ezt követi a tiszántúli főút, a 47-es út (37,9), a sor végén pedig a 61-es másodrendű főút zár (37,3), ami Dunaföldvárt köti össze Nagykanizsával Dombóvár és Kaposvár érintésével. Abba a listába, ahol évente több mint 30 baleset történik bekerült még a 7-es út (36,9) és az 1-es út (36,9), a 3-as út (33,1) és az 5-ös út (33), valamint a BAZ-megyei másodrendű 25-ös út (30) is.
A legtöbb halállal végződő baleset a 4-es úton történik, ezt a listát is ez a szakasz vezeti. Ezen a vonalon évente több mint három (3,1) halálos baleset történt az elmúlt hat évben. Halálos útnak számít még az 5-ös és a 6-os út (egyaránt 2,8 halálos balesettel), valamint a 61-es és az 1-es (2,3-2,3), a 47-es (2,2), a 3-as (2,1) és a 86-os (2).