A Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. közleménye szerint a turizmust sújtó nehéz időszakot a város a kommunikáció megújítására használta fel, amihez a sokéves szakmai tapasztalat mellett egy kreatív ügynökséget is segítségül hívott. Az évtizedek óta jelképként használt tavirózsát a szirmokat alkotó kékeszöld vízcseppekből rajzolták újra, amivel a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, utalva arra, hogy Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál egész évben.
Az új turisztikai stratégiában nagyobb hangsúlyt kap a természet adta lehetőségeket kihasználó fitt életszemlélet, a "négyévszakosság", az élménygarancia, valamint a szabadidős és sportolási lehetőségek kiemelése. A város megújult kommunikációjában az eddig megszokott egészségturisztikai üzenetek mellett kiemelt jelentőséget kapott a "lelassulás" és a személyre szabott programkínálat is.
Pálffy Tamás, a turisztikai szervezet ügyvezető igazgatója úgy fogalmazott, szeretnék, ha Hévíz és környéke a fiatalabb generációk, az aktív középkorúak számára is a belföldi turizmus egyik legvonzóbb úti céljaként lenne ismert, de nem feledkeznek meg az idősebb generációk igényeiről sem.
Címlapkép: Getty Images