Az új települések nyitása bizonyítja, hogy nemcsak a vásárlók részéről van igény a szolgáltatásunkra, hanem az éttermek és kiskereskedők is növekedési lehetőséget látnak abban, hogy a Wolt segítségével akár fél órán belül a vásárlók ajtaja elé juttatják a termékeiket. Célunk, hogy a platformunkon egyre nagyobb számú vásárlót és kereskedőt tudjunk összekötni és még több kereskedő számára nyissunk új értékesítési csatornát, miközben futár partnereinknek rugalmas munkavégzési lehetőséget kínálunk. Bízunk benne, hogy segíteni tudjuk a vállalkozásokat abban, hogy az előttünk álló őszi időszakban is még több vásárlót és vendéget érhessenek el
- mondta Sabjányi László, a cég Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az utóbbi években azt tapasztaltuk, hogy óriási igény van a gyors házhozszállításra. Különösen igaz ez Budapest környékére, ahol a jellemzően Budapesten dolgozó lakók otthonaikban, esténként és hétvégén is szeretnének rendelni. A dél-budapesti agglomeráció az ország leggyorsabban növekvő régiója, így fontos számunkra, hogy a szolgáltatásunkat itt is minél többen érhessék el
- tette hozzá Sabjányi László.
Zalaegerszegen - amely az egyik utolsó olyan nagyváros az országban, ahol eddig még nem jelentek meg a kék táskás futár partnerei - közel 30 partnerrel indul majd el a házhozszállítás, így az ott élők az melegételek mellett állateledeltől kezdve a virágokon át az élelmiszerekig közel tízezer termék közül választhatnak majd az alkalmazásában.
A cég rugalmas szolgáltatásokkal is bővíti az éttermi és kiskereskedelmi partnerek részére a házhozszállítási platformot. A Wolt Drive segítségével a kereskedők a saját webshopjukon fogadják a rendeléseket és a Wolt futárok viszik házhoz a rendelt terméket vagy ételeket, míg a Wolt Self-delivery szolgáltatás révén a vásárlók az alkalmazásban rendelhetnek az éttermektől vagy üzletektől, ám a kereskedő partnerek a kiszállítást saját futárokkal végzik.
Címlapkép: Getty Images