Július elején megkezdődik és az ősz folyamán be is fejeződik a készpénzmentes fizetés kiterjesztése a Volánbusz valamennyi helyközi járatára, összesen 5330 autóbuszra.
Te hogy utazol? – tette fel a kérdést utasainak februárban a Volánbusz. A busztársaság szolgáltatásfejlesztési terveit nagyban befolyásolja az online kérdőív eredménye, ezért elkészült az első, áttekintő összegzés arról, milyen javaslatok, ötletek, problémák állnak a lista elején. Az összes kitöltő 72,5 százaléka nyilatkozott úgy, hogy fontos számára a bankkártyás fizetés lehetősége .
Az utasok rendkívül magasra értékelik a megfelelő tájékoztatást, illetve a busztársaság munkatársainak utasbarát hozzáállását is: 93 százaléknak kiemelten fontos, hogy kedves, segítőkész autóbusz-vezetőkkel utazzon, és 92 százalék emelte ki a beltéri utastájékoztatás fontosságát.
Szintén az utasok túlnyomó többsége, 73 százalék nyilatkozott úgy, hogy többet utazna a Volánbusszal, ha a távolsági járatokon lenne WC. Mindezek tükrében a Volánbusz fontos célkitűzése, hogy utasbarát, illetve kényelmi szolgáltatásai bővítésével tovább növelje járművei komfortfokozatát és utasai elégedettségét.
Címlapkép: Getty Images