Célegyenesbe érkezett a MagentaKraft idei mentorprogramja: a legkreatívabb fiatalok több hónapon át – a Telekom edukátorainak segítségével – fejlesztett projektjei bemutatkoztak a befektetési célpontot kereső zsűri előtt.
A legnagyobb sikert Somogyi Attila interaktív méhésztérképe aratta.
Száznál is több beérkezett pályázatból választották ki idén immár másodjára azt a 9 projektet, amelyet a Telekom 12 szakértő edukátora végigkísért a KraftRoadon, egészen a pitchelésig annak érdekében, hogy a fejlesztési folyamat kezdeti fázisánál tartó ötletekből érett, befektetésre kész üzleti ajánlat születhessen. A csapattagok - 25 fiatal - 60 órányi szakmai képzésen vehettek részt.
A profi befektetési szakemberekből álló zsűri a legnagyobb lehetőséget a méheket óvó és a beporzást segítő, ezzel fontos társadalmi küldetést is teljesítő projektben látta – a fejlesztővel, a programozónak tanuló és mellette méhészkedő Somogyi Attilával mindhárman szívesen folytatnák a közös munkát.
Címlapkép: Getty Images