Egyre inkább érdeklődnek a magyarok a klasszikus őszi termékek iránt. A friss adatok ugyanis arról árulkodnak, hogy a hazai fogyasztók aktívan készülnek az őszre, mivel esernyők, esőkabátok, túrazsákok és mesterséges gyep kerültek az online rendelők fókuszába.
Az őszi szezon tipikus kategóriái a túrázás és a kertgondozás, valamint az ezekhez kapcsolódó eszközök és öltözékek. A magyar felhasználók kétszer annyit kerestek kerti kutakra, és 50%-kal többet mesterséges gyepre, ami arra enged következtetni, hogy a kertgondozás ismét előtérbe került. Külön érdekesség, hogy két héttel korábban már házszámokat kutattak: 14-szer többet kerestek ezekre, mint korábban.
A nyári, verőfényes napsütést lassan az esőzés váltja, és erre is igyekeznek felkészülni a hazai fogyasztók. Közel 75%-kal ugrott meg az érdeklődés az esernyők és 70%-kal az esőkabátok iránt. A kellemes őszi túrázáshoz, kiránduláshoz kereshetnek az emberek megfelelő kellékeket, ugyanis biciklizésre alkalmas cipőket, valamint túrazsákokat majdnem 55%-kal többet kutattak. A rövidülő nappalok és a késő délutánba nyúló kirándulások segédeszköze lehet a zseblámpa is, ami 40%-kal jobban foglalkoztatta őket.
Címlapkép: Getty Images