A Rézangyal nem kisebb célt tűzött ki indulásakor, mint a hazai pálinkakultúra megteremtését, ráadásul egy olyan környezetben, ahol a kereskedelmi forgalomban értékesített pálinka jókora része még csak meg sem közelítette a manapság elvárt színvonalat. Fogyasztói igényekre szabott karakterével, állandó és magas minőségével, széles termékportfóliójával, továbbá a kiváló ár-érték arányával a Rézangyal mára Magyarország legismertebb pálinka márkájává vált. A Rézangyal több mint tizenöt különböző itallal van jelen a piacon, amelyek mindegyike utánozhatatlan karakterű, kifinomult ízlést tükröz.
Jó pálinkát készíteni szakmai kihívás, ám a fogyasztói igények alapján kialakított, éveken átívelő, állandó minőséget hordozó karakterek létrehozása már igazi, embert próbáló feladat
– hangsúlyozza Márton András, a Rézangyal blendmestere. A pálinkaház egyediségében az is közrejátszik, hogy kiküszöbölte az adott évi gyümölcstermésből eredő különbségeket. Ezt a Rézangyal a házasítás technológiájával védi ki, így a piacon talán egyedülállóként tud állandó és magas minőséget biztosítani. A márka a legjobb minőségű, azonos gyümölcsökből készült pálinkákat vásárolja meg neves termelőktől, hogy az eltérő karakterekkel rendelkező, vagy akár eltérő eljárással készült pálinkák értékeit a Rézangyal pincéiben a blendmester összeadja, másnéven házasítsa.
Mindez hazánk talán legszigorúbb ellenőrzési és szabályozási folyamatai, valamint szakmai szempontjai szerint zajlik: a vezérelv természetesen az egyes gyümölcsök íz- és illatkaraktereinek éveken átívelő, azonos minőségben történő kidomborítása.
Idén több jelentős lépés is várható a Rézangyaltól, amelyek közül legelső a jelenlegi kollekció frissítése. Ez mind a csomagolásban, mind az elérhető termékportfólióban megmutatkozik: a jólismert pálinkák vadonatúj címkéket kapnak, a választékból kiesik néhány periférikus gyümölcs, miközben a márka egyik húzóíze, a Mézes ágyas meggy a mai ízléseknek megfelelő, frissülő ízvilágot-ízkaraktert kap.
Idén egy alapos tervezési folyamat gyömölcse érik be. Egy olyan előkészített átalakulásnak vágunk neki, amelynek első lépése a közismert üvegek új köntösbe bújtatása
– vetíti előre Haász Dömötör, a Rézangyal brand menedzsere. A szakember szerint a fogyasztói és a piaci adatok egyértelműen elmozdulást mutatnak a prémium irányba, ezért miközben a jelenlegi termékportfóliót frissítik, a második negyedévben még izgalmasabb változásoknak néznek elébe. A brand menedzser hangsúlyozza: „nem pusztán belépünk egy olyan kategóriába, amelyben eddig még nem szerepelt a márka, hanem a Rézangyal a fogyasztói igények és a piac erőteljes átalakulásának az élére is áll, hogy a prémium szegmenst meghódítva fejlessze tovább a hazai pálinkakultúrát.”