A Magyar Közlönyben jelent meg a kiegészített vasúti lista, mely szerint megújul a Varsóba tartó vasútvonal fejlesztéseként a Budapest-Győr-Hegyeshalom, ezentúl a Rákos-Nagykáta-Újszász-Szolnok, a Cegléd-Kiskunfélegyháza-Szeged, valamint a Szeged-Szabadka vasútvonal.
További fejlesztések várhatóak a Zalaegerszeg - Rédics (- Lendva - Beltinci), a Kelenföld - Budaörs (Törökbálint), a Nagykáta - Újszász, Kiskunfélegyháza - Szeged-Rendező pályaudvar, és a Debrecen - Füzesabony vasútvonalakon.
Intermodális vasúti központokat hoznak létre Debrecenben, Nyíregyházán, Székesfehérváron, Tatabányán, Bicskén, Kaposváron, Miskolcon, Kecskeméten, Dunaújvárosban, Szombathelyen, Zalaegerszegen, Győrben, Salgótarjánban és Kőszegen.
Egy új rendelet alapján kiemelt jelentőségű beruházásnak nyilvánította a kormány Komoró és Fényeslitke külterületén megvalósuló vasúti fejlesztést, ahol normál- és szélestávú vasúti pálya is várható. Ezen projekt részét képezi majd egy intermodális logisztikai központ, melyhez infrastruktúra fejlesztések és egyéb építmények is kapcsolódnak majd.