Többek között az ősszel induló új projektjükről; az online kiskereskedelemben tapasztalható óriási versenyről; illetve arról is beszélgettek, számítanak-e arra, hogy a vendéglátóhelyek folyamatos újranyitása miatt sok futár hagyja majd el a céget, írja a Pénzcentrum.
Sokáig rossz idő is volt tavasszal, hiába nyitottak ki az éttermek teraszai, azt láttuk, hogy az időjárás alapvetően befolyásolja azt, hogy nálunk mekkora a volumen. Ezek alapján pedig egyáltalán nem láttunk visszaesést. Sőt, az általában megszokott szezonalitás is nagyon enyhe egyelőre, persze majd meglátjuk, hogy a nyár további részében mi fog történni
- kezdte Tajta Ákos.
Idén jóval alacsonyabb a külföldi turisták száma Magyarországon, de ez a futárcéget egyáltalán nem érinti. Amikor nyaralni megy az ember, akkor van ideje arra, és szeretne is beülni egy étterembe, úgyhogy amúgy sem rendelne. A Wolt üzletét ilyen szempontból nem befolyásolja a turizmus.
Most például a foci Eb nagyon egybeesett azzal, hogy kinyitottak a vendéglátóhelyek, kifejezetten az Eb-re nagy teraszok és képernyők állnak rendelkezésre, tehát valószínű, hogy szívesebben elmennek az emberek otthonról. Ennek ellenére készültünk akciókkal, foci Eb-s kampánnyal, de ez is olyan volument tud hozni, mint egy átlagos kampányunk, sem többet, sem kevesebbet
- folytatta az ügyvezető.
Szeptemberben szeretnék elindítani Magyarországon, hogy saját boltot, raktárat üzemeltetve, saját beszerzéssel ugyanúgy a woltos platformon keresztül adják el termékeket, először Budapesten, aztán lehet, hogy a többi városban is, ahol már saját raktárakból, saját, házon belüli beszerző kollégák állítják össze azt a portfóliót, amelyet alapvetően élelmiszerrel fognak kezdeni a Wolton keresztül, ennek Wolt Market lesz a neve.
Ezzel pedig mi is megcsináljuk azt a modellt, ahol eggyel nagyobb szeletet veszünk ki mind operációban, mind az értékesítési láncban azzal, hogy ezeket a saját raktárakat üzemeltetni fogjuk. Ezáltal egy sokkal pontosabb, sokkal rugalmasabban alakítható termékskálát tudunk adni a woltos felhasználóknak.
A teljes beszélgetés itt olvasható.
Címlapkép: Getty Images