Nehéz helyzetben a vidéki futárok: nincs mese, ezt a változást nem ússzák meg
A KATA adózás változása, mint egy váratlan vihar, keresztül-kasul húzta meg az ételkiszállítási szektor költségstruktúráját.
A KATA adózás változása, mint egy váratlan vihar, keresztül-kasul húzta meg az ételkiszállítási szektor költségstruktúráját.
A kormány a KATA lemészárlásával többszázezer embert hozott lehetetlen helyzetbe. A döntés óta mindennapi tüntetések zajlanak a fővárosban. Kíváncsiak voltunk rá, hogy a futárok, akik többnyire fő vagy mellékállású vállalkozóként dolgoznak, hogyan látják a kialakult helyzetet.
Az interjú során szóba került a vállalat világjárvány alatti növekedése; a futárok toborzása, illetve a kereseti lehetőségük és a borravaló átlagos mértéke is; ahogy szó esett arról is, lehet-e egyáltalán rossz ételt rendelni a Woltról.
A Magyar Posta szerint sikeres volt a nyáron indított kampány: azóta jelentősen nőtt az újonnan kihelyezett postaládák, csengők és házszámok aránya, több a jól olvasható név az ajtókon és a kapucsengőkön.
Szeptemberben tervezik meghonosítani először Budapesten, aztán a többi városban, ahol már saját raktárakból, saját, házon belüli beszerző kollégákkal állítják össze azt a portfóliót, amely alapvetően élelmiszerből áll: Wolt Market lesz a neve.
Környezettudatosnak lenni trendi, ám egyben igazi kihívás. De nem lehetetlen! Egy szegedi cég gondolt egy nagyot, és féléves előkészítést követően bevezette a környezettudatos házhozszállítás rendszerét.