Készülhetnek a magyar vásárlók: nagy változásokat jelentett be az eMAG új vezére
A 2022 április – 2023 március időszakban a belföldi értékesítésük árbevétele 78,3 milliárd forint volt, ami 12 milliárdos csökkenés az azt megelőző évhez képest.
A 2022 április – 2023 március időszakban a belföldi értékesítésük árbevétele 78,3 milliárd forint volt, ami 12 milliárdos csökkenés az azt megelőző évhez képest.
Az év elején több olyan jogszabályváltozás lépett hatályba, ami a mindennapi életünket és az általános ügyintézéseket is érinti. Az ingó vagy digitális áruk vásárlása esetén például 6 hónapról egy évre nőtt a kellékszavatosság időtartama.
A fogyasztók szépen lassan rájöttek, hogy a webshopok használata nem nehéz, hozzászoktak és alkalmazkodtak, s ez a vevői bázis növekedésén is megfigyelhető.
A koronavírus járvány hirtelen berobbanása az életünkbe a gazdaság szinte teljes leállását eredményezte, viszont az e-kereskedelemben forgalmazott bizonyos termékkörök iránti kereslet a járvány miatt gyorsan fellendült. Ebben a témában kérdeztünk hazai iparági szakértőket.