Visszatér a legendás márka: újra gyártani fogják a Piros Mogyoróst
A négy éve nem gyártott Piros Mogyorós legendás magyar márkát most egy magyar, édesiparban két évtizedes kereskedelmi tapasztalattal rendelkező vállalkozás éleszti újra. A Figyelő csütörtöki számában interjút készített a P.O.P. Kft tulajdonostársával és ügyvezetőjével, Szabó Györggyel, akitől megtudták a társaság terveit is a termékkel.
Idén november elején, a karácsonyi édességszezonra jutott el a társaság oda, hogy ismét a boltokba kerülhetett a Piros Mogyorós, írja a Portfolio.hu. Újra lehet kapni a független üzletek döntő hányadában, az Auchan- és a Spar-láncban, a Mol és az OMV shopjaiban országszerte. Vagyis a cég visszahozta a piacra a kétféle klasszikus, tej- és étcsokoládés táblás terméket, emellett kétféle szeletes, valamint egy 250 grammos nagy táblás terméket fejlesztettek. De Olaszországban például gyártatnak mogyorókrémet.
Az ügyvezető emlékeztetett arra is, hogy a Moondelez Hungária 2014-ben a márka tulajdonosaként döntött a gyártás leállításáról.
A P.O.P. Kft. ott jött a képbe, hogy két évtizede dolgozik együtt a Mondelez Hungária Kft.-vel, egy kereskedelmi hálózatot hoztak létre közösen, amellyel független, egyetlen nagy lánchoz sem tartozó üzleteket látnak el. Forgalmaznak ezen keresztül Milka, Sport Szelet, Győri keksz és Negro cukorka termékeket.
Azt is elárulta a tulajdonos, hogy a gyártás megszűnése után két évvel jelezték, hogy szeretnék megvenni a márkajogokat, és a magyar, valamint a svájci központ is nyitott volt az ötletre. Jogi szempontból ez év elején nyílt meg annak a lehetősége, hogy átvegyék a márkát.
Ezután megszületett a megállapodás, miszerint visszahozhatjuk a piacra a terméket az ikonikus Piros Mogyorós brand alatt
- mondta Szabó György.
A részletekkel kapcsolatban kifejtette, hogy a Vajdaságban találtak egy 100 százalékban hazai tulajdonú és 90 százalékban magyar munkaerőt foglalkoztató gyártót találniuk. Ez a gyártócég fél évszázados múlttal rendelkező családi vállalkozás. A P.O.P. a teljes projektet saját erőből valósította meg.
A gyártás megszervezése előtt végeztek egy reprezentatív piackutatást, amiből kiderült: a teljes lakosság körében 92 százalékos a márka ismertsége és a megkérdezettek vásárlási hajlandósága is nagyon erős volt, 79%-os.
A célunk az, hogy a Piros Mogyorós minden formában újra a magyar családok százezreinek, millióinak az asztalára kerüljön vissza
- zárta az interjút.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)