Új védjegyet kapnak a helyi termékeket kínáló szolgáltatók: szigorú feltételeknek kell megfelelniük

HelloVidék   
  Megosztom
Új védjegyet kapnak a helyi termékeket kínáló szolgáltatók: szigorú feltételeknek kell megfelelniük

Első alkalommal adták át a Pannon Helyi Termék és a Kisléptékű Termékelőállítók Érdekképviselete együttműködésében, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat, az Agrárközgazdasági Intézet és az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ támogatásával létrejött „Helyben vagyunk” védjegyet. Az innovatív kezdeményezés célja a helyi terméket kínáló szolgáltatók minősítése – közölte a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

A „Helyben vagyunk” védjegy egy innovatív kezdeményezés, amely a Pannon Helyi Termék és a Kisléptékű Termékelőállítók Érdekképviselete együttműködésében, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat, az Agrárközgazdasági Intézet és az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ támogatásával jött létre. Más védjegyektől eltérően a „Helyben Vagyunk” védjegy nem a helyi termékre koncentrál, hanem a mögé felépített minőségi szolgáltatást, élményt minősíti. A cél az élményközpontúság, a társadalmi és környezeti fenntarthatóság irányelveinek szem előtt tartása, a vásárlói elköteleződés növelése.

A „Helyben vagyunk” védjegy augusztus 24-én, Szombathelyen rendezett átadóünnepségen több ágazat képviselői – nyitott porták, termelői piacok, vendéglátóegység, közösség által támogatott gazdaság – szerezték meg a minősítést. Az ünnepség kísérőprogramjaként a védjegyesek ízelítőt is adtak szolgáltatásiakból, termékeikből, így lehetett kóstolni, vásárolni, illetve megismerni a szereplőket.

A jelentkezés továbbra is nyitva áll azok előtt, akik hisznek az együttműködésben, a vidékfejlesztés erejében, a tudatos vásárlói kör kialakításában. A védjegy nagy elvárásokat támaszt mindkét fél irányába, a cél, hogy országos lefedettségű szakmai partnerség alakuljon ki a helyi élelmiszerekért, a minőségi turizmusért és vendéglátásért tenni akarók között. A hálózati munkát segíti a “Helyi termék értékesítési pontok” hálózatának kialakítása.

Emellett szakmai segítségnyújtás, szakértők bevonásával végzett marketingtevékenység, közös érdekképviselet, tájékoztatások, közös gazdaságlátogatások, tanulmányutak segítik a hálózat szereplőinek fejlődését. A védjegyet elnyerő szolgáltatók vállalják, hogy egymás portékáit, promóciós anyagait megjelenítik saját gazdaságukban is. A védjegypartnerek elkötelezettek abban, hogy a hagyományokat és a tudást, valamint a kulturális és természeti, környezeti, társadalmi értékeket megőrzik és népszerűsítik. A Helyben vagyunk védjegy első éve teljesen térítésmentes. Ebben az időszakban minden résztvevő eldöntheti, hogy a várakozásai visszaigazolódtak-e, de már ekkor is élvezheti a védjegy kínálta szolgáltatásokat, amiknek köre folyamatosan bővül és esetenként teljesen térítésmentes.

Címlapkép: Getty Images

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2,5 millió forintot igényelnél, 72 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 50 760 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,29 %), de nem sokkal marad el ettől az CIB Bank 50 948 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Nem akarsz lemaradni a magyar vidék legfontosabb híreiről? Kövess minket Facebook-on is. Kattints ide a feliratkozáshoz!
  Megosztom

helyi piac

termelők

gasztro

védjegy

nak