Megszólalt a cápa: óriási hiba rögtön közpénzzel elhalmozni minden vállalkozót
A startup-halálozás első számú oka, hogy a startup olyan terméket épít, amit nem lehet eladni. De mi lehet az, ami eleve sikerre van ítélve, és hogyan érdemes támogatni?
A startup-halálozás első számú oka, hogy a startup olyan terméket épít, amit nem lehet eladni. De mi lehet az, ami eleve sikerre van ítélve, és hogyan érdemes támogatni?
Vagy a lokális piac ismeretével és néhány egyéb csavarral rá lehet cáfolni az amerikaiakra? Kövesdi Gáborral, a hamarosan induló közösségi finanszírozási platform, a Brancs ötletgazdájával beszélgetett a Pénzcentrum.
Az induló TokajTech Startup Program célja, hogy segítsen feltérképezni a Tokaj-Zemplén térséghez kapcsolódó innovációs lehetőségeket. Akár 20 millió forintot érhetnek az ötletek.
Egy hónappal, szeptember 15-ig meghosszabbították a családokat segítő, okos megoldásokat nyújtó startup vállalkozásoknak meghirdetett Smart Family Nagydíj 2021 verseny pályázati határidejét.
A nagyvállalatok és innovatív agrár startupok együttműködéseit segítette elő az első hazai agrár startup program, a NAK TechLab.
Nemzetközi startup ötletversenyt tartanak Szegeden, az ötleteket közönség előtt mutatják be március 29-én.
Közel 140 nevezés érkezett a NAK és a Design Terminal agrotech versenyére.
A debreceni startup egy remek példa arra, hogy a fővároson kívül is lehet nemzetközi sikertörténetet építeni.
Több mint 120 országból vannak felhasználóik
Magyarországon egyedülálló fejlesztéssel könnyíti meg az autósok és az autóipari szolgáltatók életét az nDRU. A startup vállalkozás egyszerűbbé teszi az autószervizek, autómosók, gumisok, műszaki vizsgabázisok napi működését.
A K&H minden évben díjazza az RTL Klub Cápák között című műsorának azt a vállalkozását, amely innovatív és az idei évtől új kiválasztási szempontként, fenntartható megoldást kínál sokakat érintő, hétköznapi problémákra.
Egy online sport szponzorációs platform és egy amatőr sport szereplőire fókuszáló tartalomgyártó szolgáltatás is 20 millió forintos befektetési ajánlatot kapott az MFB csoporthoz tartozó Hiventures és a Startup Campus jóvoltából.
A siófoki gyümölcslégyártó a magyar őszibarack versenyképességét erősítő termék vagy folyamat megvalósítására fogalmazott meg kihívást. A mezőgazdaság digitális modernizációjára és versenyképesebbé tételére dolgoznak ki innovatív megoldásokat.
2019-ben az Antavo több olyan terméket is kifejlesztettek, amellyel a bolton belüli élményt lehet fokozni. Ezek közül a legkiemelkedőbb a ‘Loyalty Experience Kiosk’, egy érintőképernyővel, arcfelismeréssel és mozgásérzékelős kamerával ellátott eszköz, ami ablakot nyit az újgenerációs hűségprogramok felé.
24 óra alatt kellett kidolgozniuk a megoldást.
Friss, tápláló zöldségkosár a termelőtől az ajtódig szállítva? Igen, már ilyen is van az országban.
Vonzó a magas bevétel és a függetlenség, de hiányzik a pénz és a kockázatvállalás.