Felpörögnek az események Debrecenben: jövőre indul az új BMW-modellek sorozatgyártása
A BMW Group Gyár Debrecen felkészül a sorozatgyártás jövő év végi megkezdésére, elkészültek a teljesen elektromos Neue Klasse X modell első tesztjárművei.
A BMW Group Gyár Debrecen felkészül a sorozatgyártás jövő év végi megkezdésére, elkészültek a teljesen elektromos Neue Klasse X modell első tesztjárművei.
Az újabb kínai autógyártó, a Great Wall Motors készül a nagy bejelentése, miszerint Magyarországon, Bicsérde közelében építené fel első európai gyáregységét.
Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter arról számolt be, hogy a világ legnagyobb elektromos autógyára, a kínai BYD Magyarországra hozza első európai üzemét.
Az autógyártók egymás után emelik áraikat, és ez alól a Suzuki sem jelent kivételt. Információk szerint az áprilisi gyártástól kezdődően az S-Crossok ára egységesen 450 ezer forinttal, a Vitaráké 430 ezer forinttal emelkedik.
Online bemutató keretein belül debütált világszerte az új S-CROSS november 25-én. Az új modellben a gyártó ötvözte a merész szabadidő (SUV) stílust a kényelemmel, mely erőteljes, ugyanakkor környezettudatos vezetési élményt.
Új korszak kezdődött a magyar autógyártás történetében az EQB, az első, tisztán elektromos kecskeméti modell sorozatgyártásának indulásával. A kecskeméti Mercedes-Benz gyár fenntartható és hatékony termelése 2022-től teljesen karbonsemlegessé válik.
A Telex olvasói értesülése szerint alkatrészhiány miatt a jövő héttől leáll a termelés az Audi magyarországi gyáraiban.
Nem veszélyezteti az alkatrészhiány miatti leállás az Opel szentgotthárdi gyárát. Ugyanakkor azt is megtudtuk, hogy a magyarországi üzemet is magában foglaló PSA konszern egy még nagyobb járműipari vállalatba olvadt be.
Előreláthatóan április 27-én indítják el termelését egyműszakos munkarendben, miután minden korábbinál összetettebb egészségügyi biztonsági intézkedéseket vezettek be.
Tavaly 1,184 milliárd euróval nőtt az Audi Hungaria Zrt. árbevétele 2018-hoz képest, így elérte a 8,561 milliárd eurót.
A kabinet csak az egyedi kormányzati döntésekkel (EKD) 2020 és 2024 májusa között 53 különböző autó- ás akkuipari beruházásnak adott összesen 328 milliárd forint állami, adófizetői támogatást.
Nálunk állítják elő az európai járművek jelentős részét, és az elektromos autókhoz szükséges akkumulátorok gyártásában sem vagyunk rosszak.
Magyarországon építhet autógyárat a kínai BYD. A világ egyik legnagyobb elektromos autógyártója már idén dönthet a kérdésben, és 2025-ben el is kezdené az európai piacra történő gyártást.
Így a gyár mintegy 1500 fővel dolgozhat tovább, megtartva a kölcsönzött munkaerőt is. A tájékoztatásuk szerint még nem született döntés a makói telephely jövő évi létszámcsökkentéséről.
Az egymilliárd eurót meghaladó beruházásból 560 focipályának megfelelő területen megvalósuló leendő debreceni BMW-gyárban évente 150 ezer gépkocsit gyártanak majd.
Állami támogatás nélkül gyakorlatilag földbe állt a villanyautók értékesítése Magyarországon, és idénre már nem is számolnak azzal, hogy újra megnyílik a pályázati lehetőség.
A szállítási gondok miatt bizonyos típusoknál elképzelhető, hogy idén már nem jut elektromos autóhoz az, aki élne a hétfőn induló állami támogatással. Gablini Gábor szerint az élelmesebb vásárlók már korábban lefoglalták autóikat.
A kecskeméti Mercedes-Benz gyár tíz napig szünetelteti a termelését, a győri Audi pedig két héten keresztül csak egy műszakban folytatja a gyártást a globális alkatrészhiány miatt. A Suzuki termelésében egyelőre nem okoz fennakadást a hiány.
A gyár minden munkatársának, aki a vállalat alkalmazásában áll, biztosítja a bérek kifizetését a munkaidő-áthelyezés, otthoni munkavégzés, illetve a fizetett szabadság lehetőségeit vegyesen alkalmazva.
Az esztergomi Suzuki is a gyártás leállítása mellett döntött. Az autógyártó bejelentése szerint a koronavírus járvány terjedésének növekvő kockázata miatt most a munkatársaik egészségének és biztonságának védelme a legfontosabb.