Kapaszkodj meg, ez az új trend: rengeteg magyar újítja fel így otthonát vidéken
Most kiderül, milyen trendeket követnek a magyarok idén.
Most kiderül, milyen trendeket követnek a magyarok idén.
A nagy múltú Pécsi Kesztyű hagyományait gondolta most újjá a Manual Divat Kft., akik egy saját márka, a Karma Pécsi Kesztyű felépítésével egy olyan termékcsaládot álmodtak meg, amelynek mindennapjaiban ma már a környezettudatosság is egyre nagyobb szerepet kap.
Ha nem szeretnénk a nagyobb bevásárlóközpontok üzleteinek, olykor gyenge minőségű ruháit választani, akkor is van megoldás. Füzes Zsuzsanna fonó-szövő kézműves, aki a szívén viseli a hazai gyapjú ügyét a HelloVidéknek elárulta mi lehet jó példája a fenntartható divatnak.
Papírból dizájnertáska: a bordányi alkotói műhely kimaxolja az újrahasznosítást. A HelloVidék a Csongrád megyei Bordány Cifra Szobájának alapítójával, Kálmán Kamillával beszélgetett.
A hazai és a külhoni nemzeti értékek, hungarikumok népszerűsítésének támogatására, valamint a Kárpát-medencei hagyományos öltözet-kultúra továbbörökítésére megjelent az idei évi hungarikum pályázat.
A gyöngyöshalászi lány meghódította a kifutókat: Lilla szépsége a Burberryt is lenyűgözte.
Két magyar fiatal, Juhász Dorottya és Horváth Anna Borbála szerelemprojektje a BEBI, egy friss magyar brand, a kényelmes, fenntartható loungewear-viselet. Vidékiként hogyan lehet betörni a hazai divatszakmába? Mik az első tapasztalatok?
Apró manóházak, tekergő indák, élénk fantáziavirágok vagy épp tengeróceánok lakói köszönnek vissza Melegh Andrea selyemre festett képein, selyemsálain és -kendőin. Most a HelloVidéknek elárulta azt is, hogy mitől lesz egy kézműves termék piacképes, kinek a számára lehet értékes és miként válhat önálló turisztikai termékké?
Szó szerint reneszánszukat élik a használtruha-kereskedések, ahol egyre jobb minőségű árut vásárolhatunk jó áron. A HelloVidék most pécsi és kaposvári kisebb és nagyobb használtruha-kereskedéseket járt be, darabáras és bálás ruhaboltokat egyaránt, hogy feltérképezze a kínálatot.
25 évvel ezelőtt, egy pécsi alagsori műhelyben indította el divatmárkáját Klotz Edit. A KLOÉ azóta országos és nemzetközi szinten is ismert márkává nőtte ki magát. A HelloVidék a divattervezővel beszélgetett kreativitásról és bizniszről.
Az áprilisi nagytakarítás után májusban már kellemesebb feladatokra koncentrálhatunk: ideje díszbe öltöztetni, kényelmessé varázsolni az udvart, illetve a balkont. Így a nyár kezdetére már hátradőlve élvezhetjük a hosszúra nyúló estéket.