Súlyos milliókat érő titokra derült fény: így jutnak olcsón új autóhoz az élelmes magyarok
Általánosságban elmondható, hogy 6000 km futásteljesítmény és maximum 1-2 éves kor alatt már meghirdetik eladásra ezeket az autókat.
Általánosságban elmondható, hogy 6000 km futásteljesítmény és maximum 1-2 éves kor alatt már meghirdetik eladásra ezeket az autókat.
Bizony kiderült, hogy a régióban Magyarországon kell az egyik legtöbbet dolgozni egy új Skoda Octavia megvásárlásához. Mégis miért?
Idén augusztusban a DataHouse adatai szerint 8 977 import használt személyautó kapott hazai rendszámot. Ez az érték 6 százalékkal haladja meg a júliusi értéket.
Nagyon kevesen vennének biztosan autót egy éven belül: a 30-59 évesek mindössze 6 százaléka, azaz a döntő többség nem tervezi, csak 29 százalékuk tartja elképzelhetőnek - derül ki a K&H felméréséből.
A Pénzcentrum most kiszámolta, hogy mire elég az egyes ágazatok dolgozóinak bére az újautó-piacon. Kiderült, hogy az átlagmagyarnak is rengeteget kell güriznie egy elfogadható felszereltségű gépjárműért.
A legolcsóbb új autók mellett rendre azt is megnézték, mennyibe kerülnek aktuálisan azok a modellek, amelyek vezetik a forgalomba helyezési rangsort.
A KSH adatai alapján hatalmas a bérolló Magyarországon: tízszeres a bérkülönbség az ország legjobban és legrosszabbul fizetett nemzetgazdasági ágai között.Sokaknak egy élet munkája is kevés a legfapadosabb új kocsihoz. A Pénzcentrum most kiszámolta, kinek hány évig kellene csak egy új autóért robotolnia.
4 millió forint alatt még mindig lehetetlen új autót vásárolni Magyarországon, a legfapadosabb, legolcsóbb modell is jóval többe kerül ennél.
Óriási a szakadék a magyarországi fizetések között, autókban mérve is. Mialatt a legrosszabbul fizetett dolgozóknak majdnem két évi fizetésébe kerülne a legolcsóbb itthon kapható új autó, addig egy jól kereső, pénzügyi területen dolgozónak mindez kicsit több mint fél év alatt összejönne. A szociális ellátásban dolgozóknak már egy Suzuki S-Cross is csak álom maradhat.